Vaša korpa je trenutno prazna.

Probaj
  • 14 dana probni period
  • 100% sigurna kupovina
  • Prodaja na rate
Zašto ne smemo preskočiti doručak?

Zašto ne smemo preskočiti doručak?

Saznajte zašto je doručak najvažniji obrok tokom dana i zašto ga nikako ne bi trebalo preskočiti. Da li znate da se navika doručkovanja kod čoveka stvara još u detinjstvu, a traje ceo život - ili da osobe koje redovno doručkuju lakše kontrolišu telesnu težinu?

Doručak pre svega!

Započnimo dan doručkom jer doručak obećava uspešan dan. Voda i hrana nas održavaju, pokreću i čine zdravima. Navike i pravila o unosu hrane menjaju se tokom godina.

Često su običaji vezani za ishranu bili prilagođeni mogućnostima. Savremeni čovek pokušava da poštuje principe pravilne ishrane koji su ispitani i najkorisniji za njega.

Uz tri glavna obroka predlažemo i dva ili tri manja međuobroka. Roditelji, pokušajte svojim primerom da pokažete deci kako najbolje započeti dan! "Započnite dan doručkom" - narodna mudrost koja se očuvala i ostala podjednako važna sve vreme. Ujutru naš želudac pripravan strpljivo očekuje sadržaj za čiji smo unos često lenji.

Prednosti doručka za decu:

• osigurana je neophodna energija za učenje i igru • dete ima dobru termoregulaciju • deca su vedrijeg raspoloženja i razigrana • otpornija su na bolest • postižu bolje rezultate u učenju • doručak doprinosi održanju konstantnog nivoa šećera u krvi tokom dana

Ako se doručak preskoči moguće su posledice:

• deca su pospana i mrzovoljna • deca koja ne doručkuju imaju slabiji imunitet • otežano je realizovanje obaveza • osobe koje preskaču doručak teže kontrolišu telesnu težinu • povećana je sklonost oboljenjima sistema za probavu

Zadatak za roditelje!

Nutricionisti naglašavaju kako se navika redovnog konzumiranja doručka stiče u detinjstvu. Slično je i sa navikama u ishrani, tj. upotrebom pribora za jelo.

Zato, roditelji, pokušajte svojim primerom da pokažete svojoj deci kako započeti uspešan dan! Snosite velik deo odgovornosti i doprinos za izgradnju navika u ishrani svoga deteta tokom njegovog života.

Predlog za doručak:

• prirodni sok od pomorandže, mandarine ili grejpa • mleko (sa i bez dodatka) • čaj (s medom, ječmenim sladom) Pecivo od celih žitarica; pahuljice; namaz (nemasni sir, marmelada)

Vrste doručka

Doručak mora biti primeren uzrastu i dnevnim obavezama:

Rudarski doručak termin je za prvi jutarnji obrok koji znači unos velikog sadržaja visoke energetske vrednosti. Rudari su za svoju aktivnost (izuzetno težak fizički rad) morali imati veliki energetski unos, što je značilo planiranje nekoliko jakih obroka.

Školski doručak je lagan, bogat žitaricama i kompleksom ugljenih hidrata, siromašan mastima i soli. Ne opterećuje probavni trakt i doprinosi visokoj koncentraciji i adekvatnom praćenju nastave.

Naveli smo vam brojne razloge zašto je doručak važan. Imate li važnije razloge zašto preskačete doručak!

"Doručak pojedi sam, ručak podeli s prijateljem, a večeru daj neprijatelju" - je stara izreka koja mnogo govori o zdravoj ishrani. Najvažniji obrok u danu je doručak pa ipak se toliko puta preskače i postao je jedini obrok koji neki od nas gotovo nikad ne pojedu za razliku od ručka ili večere koje nećemo nikako preskočiti!

Kliknite za besplatan poziv
x
Imate pitanje?
Kliknite na dugme i pozvaćemo Vas. Naš savetnik je spreman da odgovori na sva Vaša pitanja o proizvodima ili akcijama koje Vas zanimaju. Molimo Vas, kliknite na dugme ispod i pozvaćemo Vas u najkraćem mogućem roku.

Ova usluga je potpuno BESPLATNA!

Pozovi me!