Vaša korpa je trenutno prazna.

Probaj

10 vrsta doručaka uz koje ćete lakše smršati

Nije tajna da mršavljenje počiva na raznim dijetalnim protokolima. Ali budimo iskreni, nisu ni svi zdravi obroci toliko primamljivi. Zapravo, jedna mala štanglica granole ili neka salata koja Vam se ne sviđa, Vas sigurno neće zasititi.

Stoga, što ne biste dan počeli uz neka od sledećih jela koja su se dokazala kao odlična za doručak ljudi koji su uspeli da smršaju?

Ovi obroci Vam neće biti dosadni i nećete gladovati zbog njih; zapravo, imaćete snage i bićete siti sve do ručka. Što je još bolje, namirnice koje ih čine nisu nimalo skupe!

Jaja

Jaja imaju svega 75 kalorija po komadu što Vam daje niskokaloričan proteinski hit koji Vam je potreban da pregurate dan. Što je još bolja vest: prema nedavnim istraživanjima, osobe koje su jele 2 jaja za doručak su gubile i do 65% više na telesnoj masi od onih koje su se hranile nekim pecivom.

Učesnici koji su ih jeli su takođe imali i više energije od drugih učesnika koji su obedovali druge namirnice.

Voćna salata

Sita i preukusna, voćna salata je jelo koje često sadrži niskokaloričnu lubenicu, ali i banane koje usporavaju varenje, kao i borovnice koje pozitivno utiču na to kako ćete preraditi šećere i masti.

Meso

Čista mesa poput šunke, pilećeg belog mesa ili ćuretine Vam pomažu da obuzdate napade gladi u kasnijim časovima, naročito ukoliko ih ukombinujete sa nekim niskokaloričnim povrćem poput spanaća koji je bogat gvožđem i pečurkama koje su bogate vitaminom D.

Tost

Tost od integralnih zrna sadrži vlakna te se sporije vari, a Vi ćete zato duže biti siti. Preko njega stavite malo avokada koji će takođe pomoći da se zasitite, ali će takođe sniziti i holesterol zahvaljujući mononezasićenim mastima.

Granola

Granola ima impresivnu količinu vlakana, gvožđa i nezasićenih masti koje su zdrave za srce. Jedite je sa sojinim mlekom jer ono ima manje šećera od kravljeg mleka i masnu kiselinu koja sprečava apsorpciju nepotrebnih masti.

Ovsena kaša

Sama po sebi ovsena kaša pomaže da suzbijete apetiti. Poslužena sa voćem, njen benefit postaje još veći. I obično kombinovanje sa manjom količinom meda će Vam pomoći da na jedan niskokaloričan način izađete na kraju sa žudnjom za slatkim.

Puteri

Često zdraviji od putera od kikirikija, puteri napravljeni od drugog koštunjavog voća poput badema, indijskog oraha ili lešnika su ti koji će postepeno oslobađati svoju energiju. Namažite ih na integralni hleb napravljen od više žitarica i bićete siti vrlo dugo.

Crna kafa

Pijenjem crne kafe umesto bilo koje vrste kafe sa mlekom Vam pomaže da drastično smanjite kalorijski unos. Ispijte je uz nekih engleski mafin od voća i bez šećera ili čak i one sa paradajzom i biberom.

Jogurt

Krcat sa zdravim bakterijama i vitaminima, niskomasni prirodni jogurt bez šećera ima i vrlo mnogo kalcijuma. Dodajte mu malo meda ili svežeg voća kako biste uživali u slatkom delikatesu.

Palačinke od banana

Palačinke od banana su jednostavan i niskokaloričan obrok. Proteini u njima će ubrzati Vaš metabolizam, mišići će Vam jačati, a nivo šećera u krvi će biti dobro uravnotežen.

Recept: 

  • Veću bananu izgnječite viljuškom u homogenu masu (dobro je da ostane po neku grumenčić), dodajte dva jaja, pomešajte viljuškom i smeša za palačinke je gotova!
  • Preporučuje se da se ne koristi mikser jer „ubije“ strukutru smeše, a onima kojima se ove palačinke lome na tiganju mogu sledeći put da dodaju kašiku brašna da bi se testo bolje sjedinilo. Banane treba da zauzmu trećinu tiganja, tako da budu zapravo mini-palačinke.
  • Palačinke pecite na maslacu, i to po 30 sekundi s obe strane.